Activiteitencommissie

Binnen Albatros kennen we de onderstaande nevenactiviteiten-commissies

Blok Activiteiten A-teams Senioren (BAAS) Peter van Beelen [email protected]
Activiteiten Blok Jeugd (ABJE)         Edward Zoutewelle  [email protected]
Muziek Albatros Discos (MAD) Boris Blokland en
Jiri Verwater
Jeugdkamp  Marthijn Zoutewelle [email protected]
Schoolkorfbalcommissie Johan van der Werff [email protected]

Introducébeleid CKV ALBATROS

Albatros hanteert bij al haar niet besloten feesten een introducébeleid voor niet-leden.
Het introducébeleid werkt als volgt en zal strikt worden nageleefd:

1. De organisatie verwelkomt 1 introducé per Albatroslid.
  2. De introducé zal opgegeven moeten worden via een nader te vermelden mailadres o.v.v. de naam van de introducé en de naam van het Albatroslid.
  3. Een opgave dient uiterlijk één avond (uiterlijk 23:00 uur) voor het feest te zijn ontvangen.
  4. Op de feestavond zal de introducé zich samen met het Albatroslid bij de organisatie dienen te melden. Het Albatroslid zal de feestavond ook moeten bezoeken.
  5. Zowel het lid als de introducé zullen geacht worden de gedragsregels van een Albatrosfeest te kennen.
  6. Wij willen benadrukken dat het Albatroslid verantwoordelijk kan worden gesteld voor het gedrag en mogelijke schade die een introducé kan veroorzaken.
  7. Kinderen onder de 14 jaar hoeven zich niet op te geven en vallen buiten het beleid.

Ook partners van Albatrosleden en ‘bekenden’ van Albatros die geen (rustend) lid zijn dienen zich op te geven.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!